sobota 31. decembra 2016

Môj knižný rok 2016 ("topky" aj predsavzatia)


Vitajte!
A je to tu, koniec roka, začiatok nového. Čas predsavzatí, nových začiatkov, ktoré väčšinou nevyjdú tak, ako sme si mysleli... Ale aký bol rok 2016? Rozhodla som sa, že vám ho tu zhrniem, koľko kníh som prečítala, ktoré boli moje "topky", ale rovnako by to chcelo aj nejaké knižné predsavzatia, nemyslíte? 


Prečítané knihy: 99
Prečítané strany: 27 503 
 ...i keď Goodreads tvrdí niečo iné, no bohužiaľ niektoré knižky som tam nenašla, hlavne básnické zbierky, takže tie započítať ani nemohlo.
Takže svoju knižnú výzvu, čo sa týka počtu kníh som úspešne splnila (už 14.10.), dokonca mi ostalo 18 knižiek k dobru :) 
Ostala mi rozčítaná Druhá strieborná kniha snov od Kerstin Gier.
Moja knižná výzva: TU 

Z knižnej výzvy, ktorú som si sama vytvorila, sa mi podarilo splniť 2/3 častí, keďže prečítať knihy začínajúce na písmeno E a Ť je dosť náročné, i keď sa to tak možno nezdá :)

Najväčšie sklamania: My ostatní tu len tak žijeme - Patrick Ness
                                   Listy do neba - Ava Dellaira
                                   Všetky skvelé miesta - Jennifer Niven

➵ Top knihy 2016

Ktoré knihy sa mi najviac páčili? Nie sú to veľmi žiadne novinky, ale predsa...

séria Drahokamy od Kersin Gier (ale aj Strieborné knihy snov, z ktorých som však ešte len pri 2. diely)

Iskra v popole od Sabaa Tahir
Insomnia od Vladimíry Šebovej

a samozrejme medzi "Topkami" musím spomenúť aj Harry Potter a prekliate dieťa


Som si vedomá, že nie všetky knihy sú úplne dokonalé, ale z kníh, ktoré som tento rok prečítali boli zrejme najlepšie :)


➵ Knižné predsavzatia

Menej nakupovania (kníh), viac čítania!
Žiadne najprv film potom kniha!
Začať chodiť viac do knižnice!

Na začiatok by mi stačili 3, pokúsim sa nimi viac riadiť, keďže predsa len ako som len prednedávnom zistila (áno, som naozaj skorá, ale je to asi tak rok a pol dozadu), tak v knižniciach majú aj úplne novinky... poviete si: wow, nehovor! Ale ja som naozaj žila v tom, že tam sú len staršie zapáchajúce knihy, ktoré sú kadečím pooblievané... No tento rok som sa začala už trošku činiť a naozaj, úspory sa už tak rýchlo nemíňajú a nestáva sa tak často, že svoju kúpu ľutujem :)
No a asi najotáznejšie je: Čo knižná výzva? - nuž neviem, zvládnem aj tú stovku alebo ostať pri 90, či to dokonca spustiť ešte nižšie? Mám ešte trochu času o tom popremýšľať :) ....

A čo vy, ako ste si viedli tento rok? :) Čo sú vaše najväčšie sklamania a "topky" tohto roka? 

Takto na záver by som vám chcela popriať šťastný nový rok a veľa úspechov v ňom :) (viem, že ešte je stále rok 2016, ale väčšina to bude čítať až v novom roku :)) Nech ste plný elánu, darí sa vám spĺňať svoje predsavzatia (nie tak ako mne) a hlavne čítajte! 😁

PS: Chcela som natočiť na túto tému video, no nepodarilo sa mi to, nejdem sa vyhovárať... jednoducho možno ešte niekedy vyjde, ale nič nesľubujem :/



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára